GOLDEN AGE

  • Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη ή την αντιμετώπιση πολλών από τις χρόνιες ιατρικές καταστάσεις που σχετίζονται με την προχωρημένη ηλικία. Σε ένα πρόγραμμα ήπιας αεροβικής έντασης και ασκήσεων ενδυνάμωσης με χρήση οργάνων γυμναστικής στοχέυουμε στην διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης.

  • Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης βοηθούν στην πρόληψη της σαρκοπενίας, δηλαδή της απώλειας μυϊκής μάζας που συνοδεύει τη γήρανση, και τη διατήρηση της οστικής μάζας. Η αεροβική άσκηση (γνωστή και ως καρδιοαναπνευστική ή καρδιοαγγειακή αντοχή) παίζει επίσης σημαντικό ρόλο. Βοηθάει στην ευρωστία της καρδιάς (αρρυθμίες, στηθάγχη), μειώνει την αρτηριακή πίεση, τα επίπεδα των λιπιδίων και αυξάνει την κινητικότητα των αρθρώσεων.

  • Απευθύνεται σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας ή και σε άτομα νεότερα που δεν έχουν γυμναστεί έως τώρα σαν ένα ήπιο ξεκίνημα.

  • Διάρκεια προγράμματος 60 λεπτά.