Η «σανίδα»: εξαιρετική άσκηση για το σώμα!

Η άσκηση «πρόκληση». Εστιάζει στην εξάσκηση των κοιλιακών σας μυών. Για να δείτε τα αποτελέσματα πρέπει να κάνετε αυτή την άσκηση κάθε μέρα, τουλάχιστον μία φορά, για αρκετά λεπτά. Και θα πρέπει να σας πούμε ότι δεν είναι εύκολη –πρέπει να εξασκηθείτε να στηρίζετε το βάρος του σώματός σας χρησιμοποιώντας μόνο τα χέρια και τα πόδια σας για αρκετά συνεχόμενα λεπτά.

Μένοντας σε αυτήν τη θέση ενεργοποιείτε πολλές μυϊκές ομάδες, αποκτάτε δυνατότερη πλάτη, γυμνασμένους γλουτιαίους, καλλίγραμμους μηρούς, επίπεδους κοιλιακούς και γυμνασμένους βραχίονες.

Δοκιμάστε το!