Αντιμετωπίστε την παιδική παχυσαρκία με άσκηση!

Η άσκηση είναι η καλύτερη λύση για την παιδική παχυσαρκία. Βοηθήστε το παιδί σας ξεκινώντας από τώρα.

Γιατί η άσκηση είναι σημαντική για τo παιδί μου;

Όπως και στους ενήλικες, η αυξημένη σωματική άσκηση συνδέεται με τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακού νοσήματος. Η σωματική άσκηση προσφέρει οφέλη σε σωματικό, ψυχολογικό και κοινωνικό επίπεδο.

Πώς προωθώ τη σωματική άσκηση στο παιδί μου;

  • Η σωματική άσκηση προωθείται μέσα από τη μείωση του «καθιστικού χρόνου» (τηλεόραση, παιχνίδια στον υπολογιστή κτλ.). Ο καιρός και η εποχή του καλοκαιριού ενδείκνυνται για δραστηριότητες εκτός του σπιτιού οπότε είναι ευκαιρία να αρχίσετε τώρα την προσπάθεια! Ενθαρρύνετε το παιδί σας και συνοδεύστε το σε μία βόλτα στην παραλία ή στο πάρκο, στην παραλία για κολύμπι, σε μία βόλτα με ποδήλατο κτλ.
  • Η σωματική άσκηση πρέπει να είναι ταυτόχρονα διασκέδαση τόσο για το παιδί σας όσο και για εσάς. Συζητήστε μαζί του και βρείτε εκείνες τις δραστηριότητες και τα αθλήματα που του αρέσουν και παρακινήστε το να ξεκινήσει!
  • Είναι πολύ σημαντικό σε όλη αυτή την προσπάθεια εσείς να δίνετε το καλό παράδειγμα στα παιδιά σας και να συμμετέχετε ενεργά.

Πρακτικές συμβουλές για την άσκηση των παιδιών πάνω από 2 ετών

  • Κάθε μέρα θα πρέπει να συμμετέχει σε δραστηριότητες μέτριας σωματικής άσκησης για 60’ οι οποίες είναι κατάλληλες για την ηλικία του κάθε παιδιού και οι οποίες θα εναλλάσσονται συχνά
  • Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, προσπαθήστε να εξασφαλίσετε δύο 30λεπτες ή τέσσερεις 15λεπτες περιόδους άσκησης ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και τις προτιμήσεις του παιδιού σας.

Πηγή: http://www.kalikardia.gr/