Απώλειας Λίπους: 5 μύθοι που πρέπει να αποφύγετε

Ο νούμερο ένα λόγος που οι άνθρωποι αρχίζουν να γυμνάζονται και να βελτιώνουν τις διατροφικές τους συνήθειες είναι για να χάσουν λίπος. Σίγουρα, ο καθένας θα ήθελε επίσης να βελτιώσει την κατάσταση της υγείας του ή να αποκτήσει μία καλύτερη σωματική κατάσταση, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς εδώ: Όλοι θέλουμε μια καλύτερη εμφάνιση.
Ας δούμε πέντε από τους πιο κοινούς μύθους απώλειας λίπους και γιατί πρέπει να τους αποφύγετε.

1. Πρέπει να μετράτε τις θερμίδες σας

Η ιδέα της καταμέτρησης θερμίδων συνήθως δεν είναι προσιτή στους πλείστους ανθρώπους. Χρειάζεται πάρα πολύ δουλειά, Σίγουρα αυτή η μέθοδος δουλεύει για κάποιους, αλλά για την πλειοψηφία είναι αρκετά αποθαρρυντική.

Η καλύτερη επιλογή: Ξεκινήστε με την κατανάλωση πραγματικών, πλήρη τροφίμων. Εάν μπορείτε να το μεγαλώσετε ή να το σκοτώσετε, τότε μπορείτε να το φάτε. Αυτό περιλαμβάνει το κρέας ζώων που τρέφονται με χόρτα, τα ψάρια ελεύθερης αλιείας, τα βιολογικά αυγά, οι ξηροί καρποί και σπόροι, τα φασόλια και τα όσπρια, τα φρούτα και τα λαχανικά. Τρώτε όταν είστε πεινασμένοι και σταματάτε όταν νιώθετε ικανοποιημένοι.

2. Θα πρέπει να αυξήσετε την συχνότητα των γευμάτων σας

Η καλύτερη επιλογή: Μην αγχωθείτε αν χάσετε ένα σνακ ή γεύμα. Απλά συνεχίστε να πίνετε λίγο νερό για να διατηρείστε ενυδατωμένοι και τρώτε πλήρη τρόφιμα όταν είστε πεινασμένοι και έχετε την ευκαιρία. Απλά αποφύγετε το πρόχειρο φαγητό, αν είστε πεινασμένοι.

3. Πρέπει να κάνετε πολλή αεροβική άσκηση

Η καλύτερη επιλογή: Το κλειδί για να γραμμώσετε γρήγορα είναι με να εκτελείτε ασκήσεις που διεγείρουν το μεταβολισμό σας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Έρευνα δείχνει ότι η υψηλής έντασης διαλειμματική καρδιαγγειακή άσκηση είναι σημαντικά πιο αποτελεσματική από την χαμηλής έντασης καρδιαγγειακή άσκηση καθώς αναγκάζει το σώμα σας να καίει λίπος και θερμίδες μετά την ολοκλήρωση της άσκησης. Επίσης έρευνα από το Tabata αποδεικνύει ότι λίγα λεπτά έντονης καρδιαγγειακής άσκησης μπορούν να ενισχύσουν την αερόβια και αναερόβια σας κατάσταση.

4. Δεν μπορείτε να φάτε οποιοδήποτε λίπος

Η καλύτερη επιλογή: Απολαύστε λίγο λίπος και μείνετε ικανοποιημένοι. Θα μείνετε χορτάτοι για περισσότερο χρονικό διάστημα, θα αυξηθεί η πνευματική σας δύναμη, θα μειωθεί η φλεγμονή, και θα χάσετε σωματικό λίπος κατά τη διαδικασία. Απλά βεβαιωθείτε ότι οι πηγές σας είναι υγιείς όπως ξηροί καρποί, σπόροι, ψάρια, αβοκάντο και ελαιόλαδο.

5. Θα πρέπει να σηκώνετε ελαφρύτερα βάρη με υψηλότερες επαναλήψεις

Η καλύτερη επιλογή: Βεβαιωθείτε ότι κατά την άρση βαρών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βάρος με το οποίο αγωνίζεστε να σηκώσετε για τουλάχιστον τέσσερις, αλλά όχι περισσότερο από 15 επαναλήψεις. Για τις ασκήσεις σωματικού βάρους, κινηθείτε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και εκρηκτικά μπορείτε μέσω των επαναλήψεων και μέσα από τον κύκλο των ασκήσεων, χωρίς όμως να χαλάτε την σωστή τεχνική.

Πηγή: totalfitness.fr