Γυναίκες: Τα οφέλη της προπόνησης με βάρη

Κυρίες μου, αν θέλετε να γυμναστείτε θα πρέπει να σηκώσετε βάρη. Μάθετε τα πολλά οφέλη της προπόνησης δύναμης και ξεκινήστε με ένα πλήρες πρόγραμμα προπόνησης με βάρη!

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ;

Μεταβολισμός και μυϊκή μάζα: Πρώτον, και ίσως το πιο πειστικό, είναι η επίδραση που έχει η άρση βαρών στην απώλεια λίπους. Όση περισσότερη μυϊκή μάζα κάθε άνθρωπος τόσες περισσότερες θερμίδες θα κάψει σε μια κατάσταση ηρεμίας. Βασικά, οι μύες επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας, με αποτέλεσμα την πιο αποτελεσματική απώλεια λίπους.

Υγεία των οστών: Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική άρση βαρών μπορεί να αυξήσει την οστική πυκνότητα. Είναι σημαντικό να σηκώνετε βάρη και να φροντίζετε για την πυκνότητα των οστών σας πριν καν αρχίσουν οποιαδήποτε προβλήματα.

Ανεξαρτησία: Το να είστε δυνατες κάνει τα πάντα ευκολότερα. Θυμάστε εκείνα τα έπιπλα που έπρεπε να μετακινήσετε; Και τις 15 σακούλες ψωνίσματος; Λοιπόν, δεν είναι πλέον αντρική υπόθεση, τώρα μπορείτε να το κάνετε μόνες σας.

Αυτοπεποίθηση: Οι δυνατές γυναίκες αποπνέουν μια αυτοπεποίθηση που είναι μεθυστική. Όταν συνειδητοποιήσετε την εξωτερική σας δύναμη, μπορείτε να στραφείτε στην εσωτερική σας δύναμη, και αυτό αρχίζει να ακτινοβολεί. Η αυτοπεποίθηση είναι μια πολύ ελκυστική ποιότητα, και αυτή η αυτοπεποίθηση στο γυμναστήριο αρχίζει να διαρρέει σε κάθε άλλη πτυχή της ζωής.

ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΟΓΚΩΔΗΣ. Εδώ είναι το γιατί.

Ορμόνες: Οι περισσότερες γυναίκες απλά δεν έχουν τα επίπεδα τεστοστερόνης που είναι απαραίτητα για να υποστηρίξουν μια ογκώδη σωματική διάπλαση. Επιπλέον, κάθε γυναίκα που έχει τεράστια μυϊκή διάπλαση πιθανώς συμπληρώνεται με ορμόνες. Ενώ όλες έχουμε διαφορετική γενετική, και ορισμένες από εμάς έχουν την τάση να έχουν περισσότερη μυϊκή πυκνότητα από ότι άλλες, κατά γενικό κανόνα, θα πρέπει να προπονηθείτε για όγκο για να πάρετε όγκο.

Μοντέλο προπόνησης: Όπως και η γενετική, ο τρόπος που γυμνάζεστε θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον καθορισμό του πως αναπτύσσεται το σώμα σας.
Το κλειδί είναι να χρησιμοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερες σύνθετες ασκήσεις, καθώς και κινήσεις που χρησιμοποιούν ολόκληρο το σώμα, έτσι ώστε να αυξάνεται η άλιπη μάζα και να μειώνεται το σωματικό λίπος ταυτόχρονα, παρά να απομονώνετε τις μυϊκές ομάδες αυξάνοντας το μέγεθός τους.
Το συμπέρασμα είναι ότι ο τρόπος που τρώτε και γυμνάζεστε θα καθορίσει το πώς εξελίσσεται το σώμα σας. Ένα πρόγραμμα προπόνησης για όλο το σώμα και μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες, λαχανικά και υγιή λίπη είναι ένας αποτελεσματικός δρόμος προς τη δύναμη και απώλεια λίπους για τις περισσότερες γυναίκες.

ΠΗΓΗ: totalfitness.fr