5 λόγοι για να κάνετε κάμψεις κάθε μέρα

Αν το σώμα σας δεν είναι συνηθισμένο στις πολλές κάμψεις, προσπαθείτε να μην πιέζεστε πολύ στην αρχή. Ξεκινήστε αργά και αυξήστε σταδιακά τις επαναλήψεις σας.

Η άσκηση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να κάψετε θερμίδες, να χάσετε βάρος και να τονώσετε τους μυς σας
Όμως δεν περιλαμβάνουν όλες οι ασκήσεις το σύνολο των μυϊκών ομάδων του σώματος

Oι κάμψεις είναι μία από τις ασκήσεις του τύπου «όλα σε ένα», οι οποίες ωφελούν πολλά μέρη του σώματός σας,
Αν και η συμπλήρωση των κάμψεων με άλλες ασκήσεις συνεχίζει να αποτελεί μια καλή ιδέα, ακόμα και αν κάνετε μόνο κάμψεις θα δείτε μεγάλη αλλαγή στη σιλουέτα σας.

Ενδυνάμωση του άνω μέρους του σώματος

Αυξάνοντας σταδιακά τον αριθμό των κάμψεων που κάνετε καθημερινά θα δυναμώσετε το άνω μέρος του σώματός σας χωρίς να προσθέσετε μεγάλο μυϊκό όγκο.

Αυτή η απλή άσκηση γυμνάζει το στήθος και τους ώμους σας, βοηθώντας σας να αναπτύξετε ένα δυνατό και καλλίγραμμο άνω μέρος του σώματος.

Γυμνάστε τους κοιλιακούς σας

Αν και θεωρητικά οι κάμψεις είναι μια άσκηση για το άνω μέρος του σώματος, όταν γίνονται σωστά γυμνάζουν και άλλες μυϊκές ομάδες. Όταν κρατάτε την κοιλιά σας σε ευθεία γραμμή ενώ κάνετε την άσκηση, σταθεροποιείτε τη σπονδυλική σας στήλη.
Αυτό με τη σειρά του δυναμώνει και σφίγγει την κοιλιά σας, παρόλο που η άσκηση δεν εστιάζει στους κοιλιακούς σας.

Αυξήστε τα επίπεδα ενέργειάς σας

Αν και η άσκηση μοιάζει να είναι ο χειρότερος τρόπος ανακούφισης από την κόπωση ή την αδυναμία, μερικές κάμψεις μπορούν στην πραγματικότητα να αυξήσουν την ενέργειά σας.

Η συγκεκριμένη κίνηση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, δημιουργεί θερμότητα στο σώμα και κάνει τον εγκέφαλό σας να λειτουργεί αποδοτικότερα.

Το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να κάνετε κάμψεις σχεδόν οπουδήποτε -είναι πάντα διαθέσιμες σε σας για μια γρήγορη επαναφόρτιση χωρίς να χρειάζεται να καταφύγετε σε ενεργειακά ποτά ή χάπια.

Αύξηση της οστικής πυκνότητας

Καθώς το σώμα σας μεγαλώνει, η οστική σας πυκνότητα μειώνεται.

Οι ασκήσεις με βάρη αποτελούν ουσιαστικό παράγοντα για γερά οστά και αυτό είναι κάτι που επίσης εξασφαλίζετε στον εαυτό σας κάνοντας κάμψεις.

Όταν εκτελείτε αυτή την ολοκληρωμένη άσκηση, γυμνάζετε διαφορετικές μυϊκές ομάδες πέρα από τους καρπούς και τους αγκώνες, ενισχύοντας έτσι τα οστά σας και μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού.

Αυξήστε το βασικό μεταβολικό ρυθμό

Όταν κάνετε κάμψεις, το σώμα σας πρέπει να χρησιμοποιήσει αρκετές διαφορετικές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα. Αυτό κάνει την καρδιά σας να δουλεύει περισσότερο για να αντλήσει αίμα και η αναπνοή σας επιταχύνεται.

Η συνολική ωφέλεια είναι μια αύξηση του βασικού μεταβολικού ρυθμού σας, κάτι που αποτελεί σημαντικό παράγοντα στο αδυνάτισμα και στη βελτίωση της γενικής υγείας. Με μία μόνο κίνηση εξασφαλίζετε διπλή ωφέλεια, επειδή οι κάμψεις παίζουν ρόλο και αεροβικής και ενδυναμωτικής άσκησης.

ΠΗΓΗ: www.meygeia.gr