Pilates for your life…

Τι αλλαγές μπορεί να βιώσει κανείς με εκγύμναση σε μια αίθουσα Pilates; Αυτά που ακούγονται μήπως είναι υπερβολές; Μήπως τελικά είναι μόδα και όχι πάθος; Αρκεί βέβαια να το δοκιμάσεις για να το αποκτήσεις την προσωπική σου άποψη.

Από αυτά που ακούγονται προσωπικά μου φαινόταν υπερβολή το «σε δέκα μαθήματα θα νιώσεις καλύτερα, στα είκοσι θα φαίνεσαι καλύτερα και στα τριάντα θα έχεις ένα καινούργιο σώμα». Αποφάσισα λοιπόν να ακολουθήσω δοκιμάσω αυτό το είδος γυμναστικής και να γυμνάζομαι τρεις ή και τέσσερις φορές την βδομάδα, τις ώρες που θα επέλεγα εγώ.
Η αναπνοή βελτιώνεται, η αυτοσυγκέντρωση αυξάνεται, και τελικά η ηρεμία επανέρχεται στο σώμα σου. Από τα πρώτα βασικά πράγματα που έμαθα από τους trainers ήταν η σημαντικότητα της αναπνοής και η δύναμη που σου δίνει. Αναπνέοντας σωστά παρατήρησα ότι καταφέρνω να εκτελέσω το ασκησιολόγιο με μεγαλύτερη ευκολία, ευστάθεια και αυτοσυγκέντρωση. Η σωστή αναπνοή γίνεται βίωμα μετά από κάποιες συνεδρίες με αποτέλεσμα να εναρμονιστούν σώμα, νους και ψυχή.
Αποκατάσταση από πόνους στην μέση στον αυχένα
Δουλεύοντας σε ένα απαιτητικό περιβάλλον όπου είτε στέκομαι ώρες όρθια ή να κάθομαι ατελείωτες ώρες στον υπολογιστή δεν άργησαν να εμφανιστούν οι μυοσκελετικοί πόνοι όπως πόνοι στην μέση και στον αυχένα. Σημαντική πληροφορία για τον trainer αποτέλεσε η φυσική και σωματική μου κατάσταση, ώστε να προσαρμόσει το ασκησιολόγιο στις ανάγκες μου. Ακολουθώντας λοιπόν το κατάλληλο ασκησιολόγιο οι πόνοι άρχισαν να υποχωρούν και σιγά σιγά να εξαφανίζονται.
Αύξηση μυϊκής μάζας και δύναμης
Πλεονέκτημα αυτής της γυμναστικής για μένα αποτέλεσε και η εμφανής αύξηση της μυϊκής δύναμης. Σεβόμενος πάντα το σώμα σου και τις δυνατότητες του μπορείς να αυξήσεις την μυϊκή μάζα και δύναμή σου άρα να βελτιώσεις την αντοχή του σώματος σου. Την διαφορά μπορείς να την παρατηρήσεις εξάλλου και από τις πρώτες συνεδρίες.
Τελικά η ενασχόληση με αυτό το είδος γυμναστικής είναι η σωστή επιλογή για μένα και τις ανάγκες του σώματος μου.
Δοκίμασε το δεν θα χάσεις!

ΠΗΓΗ: Αγάπη Δουλγεράκη
Μικροβιολόγος Τροφίμων, Διδάκτωρ Granfield University, UK
Γεωπόνος – Επιστήμων Τροφίμων, ΓΠΑ
Body Balance fitness point