Γυμναστική το καλοκαίρι... Τι πρέπει να προσέξετε;

Η υπερβολική ζέστη σε συνδυασμό με την υγρασία ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα στην υγεία σας. 

Ο οργανισμός σας καταπονείται περισσότερο κατά την άσκηση τις ζεστές ημέρες, οπότε χρειάζεται να έχετε κατά νου τα ακόλουθα:

Επιλέξτε κατάλληλα αθλητικά ρούχα: 

Προτιμήστε άνετα αθλητικά ρούχα, η σύνθεση των οποίων είναι είτε από βαμβάκι, είτε από ειδικά συνθετικά υλικά. Τα ρούχα θα πρέπει να αφήνουν το σώμα να αναπνέει, να απορροφούν τον ιδρώτα και να κρατούν το σώμα σας δροσερό καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης. Αποφύγετε ρούχα που τραβούν τον ιδρώτα και προτιμήστε αυτά που τον επιτρέπουν να εξατμιστεί. Επίσης, είναι συνετό, τα ρούχα αυτά να είναι ανοιχτόχρωμα, ώστε να μην τραβούν τις ακτίνες του ήλιου πάνω σας. Τέλος, μπορείτε να φορέσετε καπέλο κατά την γυμναστική σας, ώστε να αποφύγετε την απευθείας έκθεση των ματιών και του προσώπου γενικότερα στον ήλιο.

Ενυδατώστε συχνά τον οργανισμό σας: 

Προσπαθήστε να πίνετε νερό, ακόμα και αν δεν διψάτε. Λόγο των υψηλών θερμοκρασιών του καλοκαιριού, το σώμα χάνει υγρά με την εφίδρωση, τα  οποία πρέπει να αναπληρωθούν άμεσα. Πάρτε μαζί σας ένα μπουκάλι με νερό και πίνετε λίγο κάθε περίπου 15 με 20 λεπτά. Επίσης, μπορείτε να πίνετε ενεργειακά ποτά που αναπληρώνουν τους ηλεκτρολύτες του σώματός σας και ενυδατώνουν τον οργανισμό κατά την άσκηση. Τέλος, θα πρέπει να τονιστεί ότι καλό είναι, εφόσον ασκείστε, να καταναλώνετε 2-3 λίτρα νερό ημερησίως.

Προτιμήστε πρωινές ή βραδινές ώρες για τη γυμναστική σας: 

Είναι δύσκολο, τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού, να προπονήστε κάτω από τον καυτό ήλιο. Προσπαθήστε να ξυπνήσετε λίγο νωρίτερα το πρωί και ξεκινήστε την ημέρα σας με γυμναστική. Είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας. Αν από την άλλη δεν είστε πρωινοί τύποι, προγραμματίστε τη γυμναστική σας κοντά στη δύση του ηλίου, ώστε να αποφύγετε την πολύ ζέστη και τον έντονο ήλιο.

Ελαττώστε την ένταση της γυμναστικής σας: 

Τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού, συνίσταται να ρίχνετε αισθητά τους ρυθμούς της πρόπονησής σας. Φροντίστε να μην πιέσετε τον εαυτό σας να φτάσει στα όριά του και να κάνετε μια πιο χαλαρή προπόνηση, ώστε να εξοικονομήσετε δυνάμεις.  

Πηγή: www.doctorsports.gr