Μάθαμε πόσος χρόνος χρειάζεται για γράμμωση στην κοιλιά

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς αν θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά;

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Το πόσο κοντά βρίσκεσαι σε γραμμωμένους κοιλιακούς εξαρτάται από το ποσοστόσωματικού λίπους. «Το six-pack, για παράδειγμα, είναι δύσκολος στόχος, καθώς απαιτεί το λίπος του σώματός μας να είναι περίπου 5-7% για να κάνουμε τέτοια γράμμωση» εξηγεί η Χριστίνα Μαυρίδου.

Το ποσοστό αυτό είναι πολύ χαμηλότερο από το υγιές 20-30% για τις γυναίκες και μη βιώσιμο μακροπρόθεσμα, ακόμα και για επαγγελματίες. «Συμβουλεύω τους ανθρώπους να μην επικεντρωθούν στο sixpack, καθώς το σώμα του καθενός είναι διαφορετικό και θα ανταποκριθεί με διαφορετικούς ρυθμούς» επισημαίνει η ειδικός. Δηλαδή, μπορεί να φτάσεις εκεί μέσα σε 4 εβδομάδες ή ίσως να μη φτάσεις ποτέ.

Η trainer υποστηρίζει την ενσωμάτωση κινήσεων που στοχεύουν σε γυναικείους κοιλιακούς –σκέψου HIIT και τα βαριά βάρη για να μειώσεις το σωματικό λίπος και τις σανίδες και ασκήσεις κορμού για τους κοιλιακούς–, αλλά πρέπει να ξέρεις και πού στοχεύεις. «Η επίτευξη ενός six-pack σε 12 εβδομάδες είναι μη ρεαλιστική, αν δεν είσαι ούτε κοντά στο 1-pack αρχικά» λέει και προσθέτει: «Οι six-pack κοιλιακοί είναι αποτέλεσμα του χαμηλού ποσοστού λίπους σώματος και σημαντικής μυϊκής μάζας στους κοιλιακούς. Προσθέτοντας ασκήσεις αντίστασης στο πρόγραμμά σου, μπορείς να αυξήσεις εξαιρετικά τα αποτελέσματα».

 ΠΗΓΗ: http://www.shape.gr/fitness/enisxyse-to-metavolismo-sou/mathame-posos-chronos-chreiazetai-gia-grammosi-stin-koilia/

http://www.bodybalancevolos.gr/